PostHeaderIcon Första solcellerna monterade

2250 watt när solen skiner 🙂

Solceller grönadal

Solceller grönadal

 

2 Responses to “Första solcellerna monterade”

  • Peter says:

    Tror inte jag har så det räcker till er också, tyvärr. Men det är ju stor tomt så man kan ju montera fler 🙂

  • Wolfgang says:

    Skall snart byta elbolag igen.
    När börjar ni leverera ut på nätet?

Übersetzen – Translate
Sök på blaschke.nu
Arkiv
Slumpade bilder från blaschke.nu
img_3574 img_3704 Överdelen av backen 17 ljus ska det vara Vancouver light festival med över 200 000 åskådare Galleria potzdamer platz Mingel vid pappas urnsättning Framåt småtimmarna drog kompisarna in och festade till gryningen
Vädret i Karlskrona

Vädret Karlskrona