PostHeaderIcon På middag i Stockholms stadshus

Inte på nobelmiddagen tyvärr, men känslan av att vara med på den fanns där….

Fantastiskt vacker lokal, invigd så sent som 1923 men den känns mycket äldre än så. Man bara satt och njöt av lokalen under middagen, vi var ca 650 gäster där.

Comments are closed.

Übersetzen – Translate
Sök på blaschke.nu
Arkiv
Slumpade bilder från blaschke.nu
img_3541 img_3588 img_3594 Smash img_3720 img_3746 3 Papprester Trabi på väg till träff
Vädret i Karlskrona

Vädret Karlskrona